Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

CCA & CCA
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> Letectví
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá červen 03, 2011 9:13 am    Předmět: Citovat

Hašek se Zajakinem:


Více, ale nic nového na adrese:
http://www.parlamentnilisty.cz/kraje/jihomoravsky/198869.aspx

A pro pořádek ještě změněný odkaz na OK-CCB na planesspoter:
http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/24813,OK-CCB-Czech-Connect-Airlines.php

A poslední maličkost - zájem o stránky CQ na české wikipedii zase poskočil, minulý měsíc měli 782 návštěv (ČSA 1093). Na anglické wiki se pak na stránky o CQ mrklo v květnu 1286 a na slovenské 102 zvědavců.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červen 07, 2011 9:50 am    Předmět: Citovat

Nevím, jestli jste si všimli, nová 734 je psaná na všechny pravidelné lety z BRQ od 24.6. Dokonce i na diskutované lety na VKO, které podle LŘ mají začít 16.8., podle vyjádření Zajakina určitě na podzim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červenec 19, 2011 1:44 pm    Předmět: Citovat

CQ vydala své statistiky za 1+2Q 2011:
Přepravili přes 38 tis pax, 519 letů, z toho 59% pravidelné linky. L/f klesl vlivem pražských linek z 69 v 1.Q na 61% v 2.Q (průměr 63%). Zdá se, že v PRG nemají na růžích ustláno a uvidíme, jestli se opravdu k GVA vrátí na zimu, jak si představuje HP. Zajímavá je citace:
citace:
готовятся к подписанию SPA- и интерлайн-соглашения с авиакомпаниями Ютэйр и С7
...připravuje se podpis SPA a interline smlouvy s S7 a UTair (LED+VKO)
citace:
...для высокого уровня сотрудничества с другими перевозчиками (включая интерлайн-соглашения, код-шеринговые соглашения).

...pro vysokou úroveň spolupráce s jinými přepravci (vč. interline a c/s smluv)

Věřme, že místo snů o PRG se nyní soustředí více na rozvoj linek z BRQ, kde mají podle mě větší prostor. Logickým krokem by pak mohlo být bázování a sídlo v Brně. Uvidíme, jestli Pikl a Zajakin vsadí raději na větší jistotu, nebo si dále budou natloukat nos v PRG.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 5:59 pm    Předmět: Citovat

Velmi dobrou zprávou je, že CQ zahájil spolupráci se Student Agency na návaznou dopravu z Ruska, zatím jen do Prahy. Vybrané spoje mají být c/s společností SA/CQ přičemž z LKTB by na ZDN jezdil mikrobus letiště. Věřím, že časem by z toho mohla být i c/s do Vídně, nebo OSR, BTS... Pokud by zájem vzrostl, tak by jistě zmizely ty mezičlánkové mikrobusy a SA by zajížděli přímo na LKTB. Což by výhledově mohli využít i další dopravci, například UTA. Pokud by začaly jezdit busy častěji, mohlo by to mít dopad i na provoz LCC.

Konečně! Dávám kladné body pro CQ.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne listopad 13, 2011 7:14 pm    Předmět: Citovat

citace:
Czech Connect Airlines is planning extensive New Year program with the performance of additional flights and opening new routes to cities of Russia, CIS and Europe in 2012.

Uvádí to ve zprávě o 100k přepravených pax. No nechme se překvapit. Z Brna by to mohl být minimálně ten KUF (Samara ex Kujbyšev), což je asi po MOW, LED a SVX nejnadějnější destinace. Ten Jektěrinburk (SVX ex. Sverdlovsk) si asi nechtějí kanibalizovat vůči KLV. Nejvíc jsem zvědavý na tu "Evropu", jestli se zase nepustí do nějaké bláznivé války z PRG. Držme Brnu palce, třeba s CDG Question

Celá zpráva:
http://flycca.net/en/news/2011/11/7/86
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: so prosinec 03, 2011 10:24 am    Předmět: Citovat

Tak co bude s ČSA? Jestli padnou, kdo je nahradí? Jak se to projeví na Ruzyni a jaký dopad by to mohlo mít na naše letiště? To jsou otázky, které možná už brzy budou velice aktuální. Zdá se že další "české stříbro" jde do kytek.

http://ekonomika.idnes.cz/csa-rychle-ubyvaji-cestujici-velikosti-se-uz-blizi-madarskemu-malevu-12u-/eko-doprava.aspx?c=A111204_154754_eko-doprava_fih
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2011 8:06 pm    Předmět: Citovat

slávek napsal:
Tak co bude s ČSA? Jestli padnou, kdo je nahradí? Jak se to projeví na Ruzyni a jaký dopad by to mohlo mít na naše letiště? To jsou otázky, které možná už brzy budou velice aktuální. Zdá se že další "české stříbro" jde do kytek.

http://ekonomika.idnes.cz/csa-rychle-ubyvaji-cestujici-velikosti-se-uz-blizi-madarskemu-malevu-12u-/eko-doprava.aspx?c=A111204_154754_eko-doprava_fih


Na Ruzyni se to už projevilo - viz mimo jiné:

Letiště Praha zveřejnilo říjnové statistiky, počet cestujících mu klesl o 4,6 % na 1 033 737. O cestující nejvíce přicházely tzv. klasické aerolinky (-5,2 %), ale dolu šla i nízkonákladová (-3,1 %) a charterová (-3,7 %) doprava. 13 105 pohybů letadel znamená 6,9 % snížení, stejným tempem klesala i přeprava carga = 5 475 163 kg za říjen 2011. Za prvních deset měsíců bylo na Ruzyni při 129 478 pohybech (-3,1 %) odbaveno 10 286 442 pasažérů (10 021 110 za leden až říjen 2010) a 51 757 081 kg carga (+10,2 %). Velká Británie a Německo zůstaly v říjnu nejvyhledávanějšími státy pražských cestujících před Francií. Největší meziroční růst zájmu byl ale o Španělsko (+15,9 %), Rusko (+15,4 %) a Turecko (+14 %). Na vrcholu žebříčku nejvytíženějších destinací byla Paříž Charles de Gaulle (72 400), Moskva Šeremetěvo (49 134), Frankfurt (43 000), Amsterdam (41 848) a Barcelona (32 533). Právě Barcelona dosáhla zajímavého nárůstu v poptávce, když cestovalo o 32,5 % více osob než před rokem. Zájem byl i o Miláno Malpensu (+23,7 %) a Antalyi (+22,3 %).
(planes.cz)

A lepší to nebude. Tak silný síťový dopravce, jakým byly ČSA do roku (dejme tomu) 2005, už podle mého nikdy v Praze nebude. Takže nějaký rozvoj linek přichází v úvahu jen v podání zahraničních dopravců a upřímně řečeno, vůbec si nedělám iluze, že by měl někdo ambice expandovat zrovna v Česku.

Až ČSA padne, čekám, že to bude příležitost pro Ryanair k návratu na Ruzyni. (Vodochody v tu dobu ještě nebudou hotové).
Vzhledem k cenové politice LePry by to ale znamenalo pouze otevření několika málo linek a Brna by se to nijak nedotklo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2011 3:49 pm    Předmět: Citovat

Nabírá to pěknej švung
http://www.planes.cz/cs/novinky/csa-potvrzuji-stazeni-z-vetsiny-slovenskeho-trhu-7139/
Návrat nahoru
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá prosinec 16, 2011 1:08 pm    Předmět: Citovat

Oslavu stotisícího pasažéra oslavili CCA v Jekatětingu. Podle fotky sám Zajakin se tam šel pochlubit. Při té příležitosti padla slova i o lince BRQ - KUF.



Zpráv o oslavě se dá na internetu najít hodně, je vidět, že umí pracovat s médii.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st prosinec 21, 2011 7:56 pm    Předmět: Citovat

Máme tady malý problém s vánočními chartery CCA, přesněji řečeno s jejich povolením Rosaviací. Vrátili jim dokumenty k přepracování, už je mají zpět, ale že vydají (včas) povolení, to musíme zatím jen doufat. Snad ano, letadla jsou téměř vyprodána, celkem se jedná o 95 letů do všech destinací během vánoc.
Poptávka je tak vysoká, protože se poprvé nelétá jen z MOW a LED, ale i dalších regionů. CQ proto spolupracuje mj z S7, Transaero a UTair. Plán B by byl jedině, jak jinak, někdo jiný a DRS...
CCG je v kontaktu s úřady a proslýchá se, že by to mělo dopadnout dobře.
A na závěr něco pozitivního, Samara se má létat od března 2012, a 733 tak bude konkurovat 6 letům týdně CSA... Jestli budou chtít létat v poslední volný den, bude to ------7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červenec 17, 2012 10:29 am    Předmět: Citovat

Jak si představuje CCA restrukturalizaci, si můžete udělat obrázek z následujících textů:
citace:

Dlužník je nositelem povolení AOC a provozní licence, které je vázáno na subjekt, není tedy možno jej zpeněžit v případě konkursu. S ohledem na to má dlužník za vhodnější pokusit se uvedená aktiva realizovat v podobě reorganizace s finančním výtěžkem pro věřitele. Záměrem je využít možnosti vstupu vnějšího investora či navázání kooperace s výnosem v podobě vnějšího výtěžku s vnitrostátním partnerem. První ze zmíněných variant byla dlužníkem rozjedována, aktuálně se však jeví jako nepravděpodobná z důvodu ztráty zájmu oslovených subjektů. Dlužník se tedy soustřeďuje na kooperaci v rámci ČR, přitom odkazuje na materiály poskytnuté do spisu ins. správcem. Odkazuje na zájem spolupracovat s ČSA, v důsledku čehož by bylo možno v souladu s budoucím zpracovaným reorganizačním plánem získat prostředky na úhradu pohledávek věřitelů, rozsah úhrady zatím nejde specifikovat….

Dlužník…uvádí, že podle vlastního odhadu je schopen generovat kladné cash-flow od měsíce října 2012.

…koncem roku 2011 jsou držiteli akcií – 49% Zajakin, 41% Pikl, 10% Zátorský

…předmětem jednání se společností České aerolinie a.s. je (i) prodej jednoho letadla Boeing 737-500 zahraničnímu zájemci, který by pak letadlo poskytl dlužníkovi do užívání a (ii) tzv. codeshare spolupráce mezi dlužníkem a společností ČSA, která by spočívala v provozování letů dlužníkem na vlastní obchodní riziko, na které by však ČSA prodávala letenky prostřednictvím svých distribučních kanálů.

…dle stanoviska předsedy představenstva (Zajakina) lze po zahájení provozu podniku očekávat, že veškeré náklady budou neseny výhradně z výnosů provozu podniku, neboť podle předběžných podmínek bude ČSA kupovat 100% kapacity všech linek….


No nevím... uvidíme. V každém případě soud restrukturalizaci povolil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červenec 18, 2012 8:49 pm    Předmět: Citovat

Ještě se k tomu vrátím. Že soud povolil restrukturalizaci zase není až tak překvapivé, když si uvědomíme, že CCG nemá prakticky žádný majetek a licence, stejně jako přepravní práva jsou nepřenosné. Takže není co ztratit. Přepravní práva linek, které rozlétali, zatím neztrácí. LKTB zpochybnilo výši přiznaných dluhů, ale to je asi jedno, protože z toho zřejmě stejně mnoho neuvidí.

Vypadá to, že Zajakin neuspěl s naháněním investorů (já se jim ani moc nedivím, že se jim nechtělo dávat peníze), a teď Pikl kuje pikle u svých bývalých kolegů. Jestli jsem to správně pochopil, prodaly by ČSA jeden pětistovkový Bulík třetí straně a ta by ho poskytla CCG. Kdo je ona třetí strana netuším, nedivil bych se, pokud by to byl někdo z východu.

Které linky by mohly mít pro ČSA takový význam, aby na nich vykoupili celé letadlo? Těžko říci. O brněnské lety se ani neucházeli. Že by jim šlo o to, aby zbůhdarma nezahálelo dvacetileté OK-XGD? Snad by spíš mohli chtít, střelit další éro, peníze si rozdělit na odměnách a vlastní lety postupně víc a víc outsourceovat...

Z pohledu CCG si ale neumím představit, že by jim ČSA zaplatilo tolik letů na těch několika linkách, aby se uživili. A nechat je lítat i jiné lety, to by asi narazili u odborářů ČSA.

Tak nevím, nezní to celé až tak moc reálně...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červenec 31, 2012 12:20 am    Předmět: Citovat

Zajakin informoval insolvenční správkyni JUDr Martínkovou, že pokračují jednání s ČSA a konkrétní smluvní podmínky by měly být známy v září. V současnosti prý pracují na letovém řádu...

Insolvenčí správkyně si vypočítala odměnu za každý započatý měsíc 166tis. Kč + DPH. Je to zkrátka šikovná holka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 14, 2012 1:49 pm    Předmět: Citovat

Podle svého oficiálního tvrzení CCG zpracovává ve spolupráci s ČSA letový plán. Údajně má nyní s investorem z USA předjednán úvěr 5 mil. USD (100 mil. Kč) se splatností na dobu 20 let.

Začínám být celkem zvědavý, jak to dopadne. Jestli a jak v tom všem bude figurovat LKTB je ve hvězdách. Podle mě by bylo ideální, kdyby aspoň obnovili linku BRQ-DME.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 958
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 04, 2012 8:26 pm    Předmět: Citovat

Nevím, jestli jste to zaregistrvali, české MD iniciovalo jednání s Rosaviací o možnosti pustit na linku MOW-PRG další dvojici dopravců. Ve hře byly ještě další linky z PRG, z jiných letišť žádná. Takže Brno je stáje zablokované z důvodu panáčkování a kamaráčoftů Zajakina s Piklem, když CCG drží stále práva na linku MOW-BRQ a díky jejich známostech na MD létá pořád Jakutia chartery do DRS. je tragedie, že tenkrát si vedení LKTB nechalo toto od MDČR líbit. Naopak, teď by mohlo zkusit situaci změnit, jen nevím, jestli by byl ještě od Rusů zájem. S vánočními chartery se to má takto:

26.12 VKO/DRS
28.12 VKO/DRS
30.12 VKO/DRS
31.12 VKO/DRS
01.01 VKO/DRS
02.01 VKO/DRS
03.01 VKO/DRS
04.01 VKO/DRS
06.01 VKO/DRS
07.01 VKO/DRS
08.01 VKO/DRS
09.01 VKO/DRS
11.01 VKO/DRS
13.01 VKO/DRS
Pro nás dost smutné čtení. Je to celkem možná 100tis. pax, o které LKTB za rok přichází díky nemožnému rozhodnutí MD a díky tomu, že se proti tomu vedení LKTB tenkrát nedokázalo postavit.

Jednání o mezivládní dohodě dopadla jak se obecně čekalo, Rosaviace nemá moc zájem vrtat do vosího hnízda a zahrála to de facto do autu s tím, že se o tom bude zase jednat za rok.

Nemusím jistě říkat, kdo si prošlápl cestičku na ministerstvo z českých přepravců... Nicméně Zajakin, prý z důvodů diskusí o mezistátní smlouvě s ČSA přestal jednat. Je dost nepravděpodobné, že by si ČSA smlouvu nepřipravovali, třeba jen jako plán B, kdyby o ni opravdu stáli. Takže to vidím dost černě, uvidíme. Zajakin se zavázal informovat věřitelsý výbor v nejbližších dnech.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> Letectví Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strana 7 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com