Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozšíření a omezení provozu linek
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 78, 79, 80  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: út říjen 27, 2009 6:31 pm    Předmět: Ryan 2010 Citovat

Obávali jsme se a už je to tady... cit. Planes " Linka Londýn Stansted - Brno zůstává po snížení ze 7 letů týdně na 4 na tomto počtu i příští rok. "
Návrat nahoru
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2009 1:01 pm    Předmět: Citovat

Slávku, zrovna já a několik známých v mém okolí bychom rádi využili letecké spojení do Zadaru z Brna. Důvodem je časová úspora, kdy autem cesta trvá cca 10 hodin (kolony Videň, chybějící dálnice Slovinsko ...), nemluvě o nervech při řízení. A když navíc bude cena přijatelná -např. 5 tis., tak proč ne? Je jasné, že by ta linka byla jen sezonní přes léto, ale myslím, že by šance na úspěch mohla mít. Ono stejně se bavíme o jedne víkendové rotaci - sobota a maximálně přes plnou sezonu snad ještě středeční.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2009 1:43 pm    Předmět: Citovat

http://ekonomika.sme.sk/c/5083189/ryanair-chce-otvorit-20-novych-liniek-z-bratislavy.html

Tak myslím, že během následujících měsíců se rozhodne o kvalitách managementu letišť v Brně i v Praze:

Podle článku plánuje Ryanair otevřít dvacet nových linek ze střední Evropy.
Svým způsobem by se dala očekávat expanze v Praze, kde vidím velký potenciál především na linkách do Španělska (Girona, Reus, Valencia, Alicante, Palma de Mallorca atd.). O něco pravděpodobnější je otevření základny v Bratislavě. Na druhou stranu bratislavské letiště investuje do výstavby nového terminálu a zároveň se potýká s letošním výrazným úbytkem příjmů z leteckého provozu a je otázka, nakolik bude schopno reagovat na požadavky Ryanairu ohledně snížení poplatků. Právě zde se otevírá jistá šance pro Brno, které by šikovným vyjednáváním a chytrou cenovou politikou mohlo něco urvat pro sebe...

Na to se váže má otázka: jak to vůbec je na LKTB s poplatky? Existuje nějaký motivační program pro nové dopravce a pro rozlétání nových destinací? Mám pocit, jako by se vedení letiště zaleklo bouřlivého rozvoje v letech 2005-2008 a nyní bez podnikatelského záměru a jakékoliv snahy o propagaci sedělo v koutě s rukama v klíně. Všechno nelze svést na tzv."ekonomickou krizi"...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2009 6:55 pm    Předmět: Citovat

Moje "předpověď" ohledně 20 nových linek Ryanair je asi taková, že s největší pravděpodobností většinu z nich umístí právě do Bratislavy. Bylo to už řečeno několikrát proč (např. krach SKYEUROPE, blízkost Vídně atd.). Do Prahy tak možná 1-2 nové linky a tím to končí. Myslím si, že na Brno se opět nedostane. Dle mého, snad LKTB má nějaký "motivační program", ale co si budeme nalhávat, dnes není doba na otevírání nových nejistých linek z Brna. Vzpomeňte, kolikrát tu už byly nějaké snahy s obhlížením terénu v Brně a vždy z toho každý vycouval a to bylo navíc v těch "nekrizových" dobách.

A ještě malou poznámku, trochu sleduji dění kolem Danube Wings. Docela je mi sympatický ten bussines model s ATRkama, kdy mají rozlítaných několik destinací ze Slovenska. třeba by to mohl být takový malý návod na něco podobného pro Brno a Ostravu. Co vy na to?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 3:28 pm    Předmět: Re: Zadar Citovat

slávek napsal:
co pořád mají s tím Zadarem? Kdo tam bude lítat? Copak do Jugyšky někdo poletí na dovču letadlem? Zdá se mi to ujetý. A v zimě...co.


Možná se budeš divit, ale CCA měla přes sezónu linku do Splitu z Ostravy permanentně vytíženou a dokonce si mohli dovolit i zdražit. Ono je opravdu pohodlnější za 2 hodiny být v apartmánu, než se 10-15 hodin kodrcat autem nebo autobusem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2009 5:43 pm    Předmět: Citovat

V článku http://zpravy.idnes.cz/odbornici-zjistovali-jak-se-da-brno-zviditelnit-fto-/brno.asp?c=A091130_195123_brno_dmk je zmiňována jakýmisi experty potřebná linka BRQ/VIE. Ondra se tam k ní vyjadřuje poměrně skepticky a většina diskutujících ještě skeptičtěji. Přesto si ale myslím, že nejsou ti experti tak docela mimo. Představa, že nějací důležití biznismani doletí do VIE, kde přesednou na žlutý autobus, je asi stejně reálná, jako, že když to bude nutné, přijedou třeba i Fabií bez klimatizace a ubytují se v ** hotelu... Uvědomme si, že mluvíme o lidech, kteří bez mrknutí oka dají za letenku v 1. třídě 35 tisíc, ačkoliv v Economy class by skoro totéž koupili za 4 tisíce. Jenže oni umí, lépe než cokoliv jiného, hýčkat si své ego, a právě tito lidé rozhodují o tom, kde bude co postaveno, a kam pak budou muset jezdit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2009 8:13 pm    Předmět: Citovat

Karle, nemůžu souhlasit s názorem, že ti "experti" nejsou až tak mimo. Myslím, že JSOU! Jsou to lidi, kteří o letecké dopravě vědí .... Copak ty si umíš v reálu představit, že by se denně naplnila 2 třeba ATRka plná bussinesmanůSmile na trase VIE - BRQ? Mluvím o dvou letadlech - jedna otočka ráno a druhá večer po celodenních jednáních. A co si budeme namlouvat, Brno přece není pupkem světa, kam by se hrnula tato dobře platící sorta lidí.

A osobní zkušenost - jsem rád, že je možnost alespoň taková, že za mnou do firmy do BRQ mohou kolegové ze zahraničí přes PRG a dál s ČSA do BRQ. Mimochodem jsem absolvoval BRQ - PRG během minulého měsíce 4x a vždy slušná obsazenost mezi 50-80%.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2009 8:50 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem to nemyslel, s PRG máš pochopitelně pravdu, buďme vděčni aspoň za to. Měl jsem na mysli to, že ti cestující, kteří by eventuálně rozhodovali o investicích v Brně, se budou hodně ošívat, než by používali autobus. To možná raději budou stavět někde jinde. Je to iracionální, ale je to často tak.
Na druhé straně bych se zase tak docela nebránil menší konkurenci pro ČSA od Lufthansy+Austrianů. Mohlo by to přinést příznivější ceny letenek i na lety via PRG, a v případě, že by se s ČSA něco stalo, bychom neztratili spojení do světa. Netuším, kolik lidí jezdí busy na VIE, třeba by to mohlo naplnit dvě, maximálně tři otočky pro Saab 340. Byla by to především otázka časů, a hlavně, jakou by zvolil dopravce cenovou politiku. U ČSA je například běžné, že jsou ceny letenek po Evropě s přestupem v PRG hodně levné (nemyslím tím lety z/do BRQ, OSR a pod.).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st prosinec 02, 2009 9:49 am    Předmět: Citovat

No můj dlouhodobý osobní názor, který jsem už tady několikrát vyjevil je, že BRQ na rozlítání civilní dopravy do evropy nemá potenciál. Je to přece patrné z mnohaletého úsilí města i kraje a pořád nic. Bude snad dobrým cargoterminálem, pokud se pro to něco udělá investičně. Za 10-15 let, kdy přes Brno budou jezdit vlaky po VRT jeho potenciál pro dopravu lidí ještě více klesne. za pár let se otevře Bochoř a možná ještě Č.Budějovice a bude ještě hůř. Můj osobní názor, nezlobte se na mne za něj.
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: st prosinec 02, 2009 10:14 am    Předmět: Citovat

Na základě tohoto článku http://profit.etrend.sk/ludia-a-udalosti/ryanair-slubuje-aj-hrozi.html začínám být k rozvoji brněnského letiště taky skeptický.
(...)Pretože záujem nie je o Prahu ani Budapešť, do Brna je zovšadiaľ ďaleko, Bratislava je možno jediným riešením v regióne(...)

Vídeň je prostě hovadina, stačí se podívat na mapu. Jediná naděje je podle mého dotovaná linka do Mnichova (CCA? Už jsou nějaké provozní výsledky linky OSR-MUC?), Bergamo a Zadar (W linky Danubewings), eventuálně něco od Smart Wings, které by neúspěch Wizzairu v Praze mohl nakopnout k expanzi...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 10:00 am    Předmět: Citovat

další rána provozu na LKTB. Pomalinku to očešou zcela a múžou to zavřít.
http://brnensky.denik.cz/z_domova/hlucna-letadla-dostanou-v-brne-na-noc-stopku.html
Návrat nahoru
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 1:26 pm    Předmět: Citovat

Já bych to nijak dramaticky neviděl, kolik těch Il-76 vzlítalo před sedmou? Dopravních letadel se žádné omezení stejně netýká, takže bych to viděl jen klasicky - ať se vlk nažere, hlavně, když koza zůstane celá. Dobře to řekl Plaček - že daná kritéria vlastně plní už od září. Mimochodem, je stejně zajímavé (víme proč Very Happy ), že sem ještě lítají Il-76 s motory D-30 (jako Tu-154M, nebo Il-62M). Občas se tu, pravda, objeví i Il-76 s novými motory PS-90 (jako má třeba Tu- 204).

Kdyby se to mělo opravdu dotknout provozu, myslím, že by ani Hašek žádnou diskusi nepřipustil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 9:25 am    Předmět: Citovat

Drobná poznámka o LKTB se objevila v tisku v souvislosti s Regiontour:
Turisty z Ruska, Velké Británie a Polska chce v příštím roce lákat k návštěvě Jihomoravský kraj. Mnohem intenzivněji než doposud. Lidé z těchto tří států totiž představují podle odborníků velký potenciál. „Rusko stojí v čele naší pozornosti proto, že s ním máme pravidelné letecké spojení. Kromě naší propagace u nich chceme proto posílit dosavadní linky z tuřanského do moskevského letiště a zpět,“ zdůraznil jihomoravský hejtman Michal Hašek.
Reklamní spoty v televizi, propagace na internetu, v ruském tisku a billboardy. To je jen malá část lákadel, která mají Rusy přivést na jižní Moravu. Kvůli pravidelnému leteckému spojení se chce kraj zaměřit také na Velkou Británii.

Jen si nejsem jist, co míní tím příštím rokem, a zda nějaké bilboardy mohou přinést očekávaný výsledek. V každém případě to ale dokádá jakous takous snahu o rozvoj a udržení letecké dopravy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 1:35 pm    Předmět: Citovat

Zdá se mi to, nebo ČSA v tichosti omezily spoje do PRG na dvě relace týdně? Víte o tom někdo něco podrobnějšího?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ondra



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 99

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 2:00 pm    Předmět: Citovat

Karel napsal:
Zdá se mi to, nebo ČSA v tichosti omezily spoje do PRG na dvě relace týdně? Víte o tom někdo něco podrobnějšího?


já teda v leťáku vidím furt 3 denně?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 78, 79, 80  Další
Strana 36 z 80

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com