|
AirSpotter.eu European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
|
View previous topic :: View next topic |
Skončí v roce ČSA v Brně? |
Skončí nadobro |
|
10% |
[ 1 ] |
Skončí na čas |
|
0% |
[ 0 ] |
Předají linku CCA |
|
20% |
[ 2 ] |
Budou létat dál |
|
20% |
[ 2 ] |
Je to začátek konce ČSA |
|
50% |
[ 5 ] |
|
Total Votes : 10 |
|
Author |
Message |
slávek Guest
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 4:37 pm Post subject: |
|
|
pak zaparkovat a táhnout kufr dalších 5-10 minut k odbavení... nasčítá se to na dvě hodiny nejmíň když to dobře jede |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 4:40 pm Post subject: Re: BRQ-VIE |
|
|
j.ree wrote: | Zdravim,
jen muj subjektivni pohled. Ja si myslim, ze mezipristani neni v BRQ dost dobre mozne. Jak pisete - je otazka, zda by tech par pax zaplatilo poplatky a taky by zalezelo dost na cene useku brq-vie. Vzdusnou carou to je nejakych 120 km a nejak co znam Zatorskeho tady, tak by cena nebyla nejak zavratne nizka. Ano, muzete namitat, ze do prahy byla cena akceptovatelna, jenze do VIE uz nyni existuje docela slusna cesta, az na tu mysku v Poysdorfu.
Druha cast meho dojmu je cas. Nyni trva let zhruba 55 minut z osr a pri mezipristani by se dle me protahl minimalne o pul - trictvrte hodiny. A casova stranka pak zase z Ostravy uz neni tak atraktivni. Nehlede na to, ze by takhle dle me prisli o dalsi cast z uz tak maleho poctu pax, kteri linku vyuzivaji. |
No teď de vo to jestli by nakonec z Brna nelítalo na VIE více mnohem pax jako z OSR |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 9:47 am Post subject: |
|
|
Myslím, že podstatné je, o kolik by letenky byly dražší. Pokud by to bylo o nějakých 1500-2000Kč, pak by rozhodně nemusely mít strach o obsazenost. Jistě, že je hodně lidí, pro které je úspora nějakých 500-1000 Kč při individuální dopravě důležitá. Ale je také hodně lidí, kteří chtějí dojet v poklidu na brněnské letiště, odevzdat zavazadlo, a pak už se o nic nestarat, jen v poklidu cestovat, bez stresu, bez báglů, dát si v tranzitu v pohodě kafíčko.... Těm je srdečně jedno, jestli létají přes PRG, MUC, FRA, nebo přes 120 km vzdálený VIE. Nestarají se, jestli první segment letí 1/2, nebo 3/4 hod, prostě chtějí mít klid, a tak trochu si připadat jako "bohatí". A těch 45 tis. lidí, kteří dosud létali přes PRG, jsou z velké části právě z tohoto těsta.
Není docela pravda, že do Vídně je to dnes po dálnici bez problémů, chybí jí ještě skoro polovina, nehledě k tomu, že musíte koupit další dálniční známku, a pokud jedete přes Blavu (je to rychlejší), tak dokonce dvě, koukněte se na mapu.:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/91/LKTB_04.png
Pak je tu ještě velká skupina běžných techniků, kteří někam létají, a ani třeba přesně neví, kdy práci dokončí a vrátí se. Pro ně není únosné nechávat ve Schwechatu několik týdnů auto, ani nestojí o to, si po návratu shánět lístek na autobus, který také bývá obsazen. Taxík pochopitelně stojí víc, než by stála letenka, stejně, jako když pro něj pošlete druhého zaměstnance s autem. A přitom se obojí běžně děje.
L/f Saabů z OSR dnes nestojí za mnoho, navíc by pak mohli přidat další relaci, což by mohlo pomoci i Ostravákům. Lepší je letět o 1/2 hodiny déle, než tvrdnout 4 hodiny na letišti.
Věřím, že by nebyl problém naplnit Brňáky 2-3 Saaby, nebo lépe řečeno, mohlo by na lince OSR-BRQ-VIE fungovat 5-6 frekvencí denně. Alfou a omegou je ovšem c/s s AUA. Ti se do toho nemají zase tak velký důvod hrnout, protože mohou kalkulovat s tím, že u nich tito pax stejně nakonec skončí, možná trochu naštvaní, ale skončí, protože největší konkurent, ČSA je ještě horší varianta. Ale třeba by AUA projevili více vstřícnosti ke svým pasažérům, než ČSA. Kdo ví, jsou-li tam na vedoucích místech univerzální manažeři, spíš ne, jsou-li tam lidé se zkušenostmi z leteckého byznysu, spíš bych řekl, že ano. To se dá zjistit jediným způsobem, zpracovat kvalitní byznys plán a nabídnout jim spolupráci. |
|
Back to top |
|
|
j.ree
Joined: 19 Aug 2007 Posts: 209 Location: Ostrava
|
Posted: Tue Oct 05, 2010 7:43 am Post subject: |
|
|
nesouhlasim _________________ www.lkmt.cz | j.ree |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Tue Oct 05, 2010 8:58 am Post subject: |
|
|
Je to přirozené, každý jsme vyrůstal v jiných podmínkách, každý máme odlišný druh vzdělání, životní a pracovní zkušenosti, svá měřítka hodnot, nebo svůj okruh známých se kterými své postoje korigujeme.
...názory jsou od toho, aby se různily (Z. Jirotka)
A mohu se zeptat, v čem vidíš v mých úvahách největší slabinu? Nevěříš tomu, že skupina lidí, kteří by skutečně preferovali feeding do Vídně, je dostatečně početná? Že by byl problém uhradit přibližovací poplatky ŘLP (2700Kč, jestli jsem dobře počítal) + poplatky letišti (smluvní výše, možná jsem docela mimo, ale tipnul bych si, že by se daly dojednat pod 5000Kč), nebo, že by Ostraváci neradi viděli kompromis s mezipřistáním (i za cenu další(ch) frekvence)? Nebo myslíš, že jsem mimo v něčem jiném? Neptám se nějak militantně, prostě mě zajímají i opačné argumenty. Věřím totiž, že kraj, město, a možná ještě někdo, by pro začátek rádi finančně vypomohli. |
|
Back to top |
|
|
xvick
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 90
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 10:29 am Post subject: |
|
|
Tak jsem chtel udelat rezervaci z BRQ do CDG na prosinec pres AirFrance a ono svete div! Dalo mi to nasledujici nabidku letist z Ceska - PRG, OSR a AUTOBUSOVE NADRAZI ZDN BRNO!!! |
|
Back to top |
|
|
JackBrno
Joined: 05 Dec 2007 Posts: 259
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 1:10 pm Post subject: |
|
|
Proc to tucne pismo a vykricniky? Tak to prece bylo vzdycky, kdyz nelitalo PRG/BRQ/PRG. Jezdily autobusy, neni na tom nic zvlastniho. CSA si asi mysli, ze se vlk nazere (usetri letadlo do Brna) a koza zustane cela (pasazeri z Brna pojedou autobusem na CSA z Prahy). Ale to se pletou, spousta lidi s nimi nepoleti uz z principu za to zruseni pripoje a pro dalsi odpadla ta vyhoda odbaveni zavazadla v klidu v Brne bez front par minut pred odletem. |
|
Back to top |
|
|
xvick
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 90
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 2:12 pm Post subject: |
|
|
To tucne pismo a vykricniky proto, ze z proklamovane linky BRQ a PRG od zimaku s CCA ci nekym jinym asi nic nebude (po odchodu CSA). Zaver je ten, ze se poleti z Vidne.... |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 5:48 pm Post subject: |
|
|
No jestli sis všiml, tak to už tady s Karlem a jree diskutujem asi týden. Jde jen o to aby to CCA zkusily zrealizovat. Zatím je to jen v rovině snů a spekulací a Zátorský asi tydle fóra nečte, aby se inspiroval. |
|
Back to top |
|
|
JackBrno
Joined: 05 Dec 2007 Posts: 259
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 8:42 pm Post subject: |
|
|
xvick wrote: | To tucne pismo a vykricniky proto, ze z proklamovane linky BRQ a PRG od zimaku s CCA ci nekym jinym asi nic nebude (po odchodu CSA). Zaver je ten, ze se poleti z Vidne.... |
No psal jsem to tady i s vysvetlenim pred tydnem. Proto jsem se divil, cos to najednou objevil za Ameriku |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 1:31 pm Post subject: Milan (Bergamo) |
|
|
Jedné věci nerozumím.... Brno - Bergamo odlet 19,20 přílet Bergamo 21.00 a letadlo už pak nikam neodletí, až ráno, ale odlet Bergamo 8.30 - přílet Brno 10.10....! a co pak? Letadlo odletí někam prázdný nebo zůstane na BRQ taxovat až do večerního odletu? To asi ne... Odletí prázdnej? To není moc ekonomický pro Ryan. Vysvětlí mi to někdo? |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 1:43 pm Post subject: |
|
|
tak srry, už je mi to jasný. Nelítá pokaždý ve stejný čas jak jsem si myslel, ale v Po letí ráno, ST v 17 a So v 19. Odkud se tady ale objeví ten pondělní ranní bez lidí je mi stejně záhadou. |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 1:46 pm Post subject: |
|
|
I to je mi už jasný, přiletí vlastně z Milána s lidma. tak sorry, nějak jsem dnes málo spal. Koukám od noci jak vytahujou ty čilský horníky |
|
Back to top |
|
|
JackBrno
Joined: 05 Dec 2007 Posts: 259
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 9:08 pm Post subject: |
|
|
slávek wrote: | ...Koukám od noci jak vytahujou ty čilský horníky |
To je aspoň pořádná reality show, ne jako trapárny typu Talentmania |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Thu Oct 14, 2010 12:11 pm Post subject: |
|
|
cit. planes :
Central Connect Airlines přidávají od 15.11. ve všední dny se Saabem 340 třetí denní frekvenci (3B023/4) na trase Ostrava (11:45) - Vídeň (12:35/15:10) - Ostrava (16:00). Současná ranní linka dozná menší změny v odletech z Vídně, nově poletí místo 11:05 v 10:35. Nynější večerní let z Ostravy v 17:10 bude startovat o 30 minut později, zpátky o 10 (nově 20:55).
No a tak teď už jenom mezipřistávat na BRQ
Asi to budou obsluhovat uvolněnou kapacitou , která jim vyzbude z plánovaného BRQ-PRG. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|