|
AirSpotter.eu European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
slávek Guest
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:27 pm Post subject: LP varianty |
|
|
no u mne by vedla ta "žlutější" , ale neumím to zdůvodnit. Obrázky jsou vskutu malé a i po zvětšení mnoho detailů neposkytují.
S. |
|
Back to top |
|
|
Dan A.
Joined: 02 Apr 2007 Posts: 29 Location: Brno
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 3:21 pm Post subject: |
|
|
Mně se asi nejvíce líbí verze vyobrazená na posledním obrázku, má futurističtější vzhled než verze první. A ta žlutá, no nevím, spíše tam měli dát béžovou (pískovou) nebo něco umírněnějšího, aby to líp pasovalo k novému terminálu. Ale to je samozřejmě můj názor... Na druhou stranu ta žlutá se bude hodit, až na začátku června bude kvést řepka za Dvorsky... |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:56 pm Post subject: |
|
|
Já bych asi taky dal přednost té oranžovější variantě, s nekolmýni čely. Mám totiž obavu, že při stometrových rozměrech budov, budou pravoúhlé stěny působit poněkud krabicovitě. A potom mě v pravoúhlé variantě dost odpuzuje ten oranžový reklamní dům. Ještě, že není od letiště vůbec vidět .
Ale, jelikož nekolmá verze bude o něco pracnější a dražší, myslím, že se potvrdí obligátní pravidlo o tom, že vybraná musí být vždy ta "slabší" varianta. Naštěstí i ta je vcelku pěkná. |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 10:38 am Post subject: |
|
|
A co říkáte na nového Suchoje? Krásné éro a výborné parametry. Inu kdo umí umí. Třeba se ho tady v Brně taky dočkáme.
Slávek |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
Takový baculínek to je, ale líbí se mi velmi. Doufám, že až vzletí, dosáhne nejen slibovaných výkonů, ale bude i ekonomický, spolehlivý a bezpečný. Věřím, že se o odbyt pak nebude muset obávat, a že ho za pár let uvidíme sedat na naši rwy28, a na vlastní uši se budeme moci přesvědčit, jak tiché jsou nové motory.
Vadí mi na něm asi jen to namyšlené superjméno, co ostatně nemá daleko k poněkud infantilně nasládlému Dreamlineru. Nespočívala náhodou ta proklamovaná spolupráce s B v oblasti marketingu? |
|
Back to top |
|
|
MarekV Site Admin
Joined: 25 Mar 2007 Posts: 1589 Location: LKTB/BRQ Brno Tuřany
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 7:27 pm Post subject: |
|
|
ad BALP: Mně se jednoznačně více líbí ta "jednoduchá krabicová" verze, jednak mi přijde účelně řešená, dobře postavitelná, zkrátka v jednoduchosti síla, kdežto vizualizace na posledním obrázku mi přijde taková zoufalá, nikde nic, asi nerozumím designu...
ad Superjet: Tahle mašinka se Suchojovi povedla, i když je fakt, že všechny jejich éra jsou fantastický . A v Brně by se teda časem objevit mohla, rád bych se na ni podíval live. |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:23 pm Post subject: |
|
|
Jak jsem se tak díval na SReality, tak v červnu 2008 by měl být BALP hotov. No uvidíme...
Na webu SŽDC je už projekt zdvoukolejnění a elektrifikace úseku Blažovice-Nezamyslice ve dvou variantách. Na 160km/h a variantně na 250km/h. Píšou tam, že se jedná o prostřední (druhý) úsek modernizace trati Brno-Přerov, z čehož vyvozuji, že první úsek Brno - Blažovice, (který by měl procházet tunelem pod areálem letiště s podzemní zastávkou), se začne realizovat v návaznosti na modernizaci brněnského žel.uzlu. Tím pádlem ale asi Šlapanice přijdou o vakzál. Jsou to ale zatím jen moje spekulace.
S. |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 4:51 pm Post subject: |
|
|
Tipnul bych si, že pokud si BALP požádali o stavební povolení, mají už financování zajištěné. No ostatně za měsíc budeme chytřejší.
Ohledně trati Brno-Přerov jsem už trochu opatrnější, SŽDC se nikdy do modernizace tohoto úseku "transmoravské železnice" moc nehrnula. Jen obtížně se dá porozumět tomu, proč se nestala faktickou součástí některého železničního koridoru, i když SŽDC a vláda v tomto směru jeden čas poněkud mlžily. To, že se železnice ocitla v GEPARDI je asi zásluhou Šimonovského a zpracování nové studie 230/160km/h, zase poněkud zavání zdržovací taktikou. Je stejně pravděpodobné, že by se jednalo pouze o nejvyšší rychlost v několika málo úsecích. Rád se ale nechám přesvědčit, že se mýlím. Šlapky bohužel o své staré "nádraží v centru" asi opravdu přijdou, ale myslím, že jsem někde slyšel, že by se mělo postavit nové, na jižní hranici města. Jenom pro zajímavost, mám pocit, že někde na úseku Blažovice-Nezamyslice se dnes setkávají dvě napájecí soustavy 25kV 50Hz a 3kV DC. |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 7:37 pm Post subject: |
|
|
Budou muset modernizovat, protože multimodální koridor VI. vede z Přerova do Brna a dále na jih. Má sice jakous alternativní trasu Povážím, ale ta pozbude významu po otevření D47. Vskutku přechod 25kV / 3kV je asi 2km před Nezamyslicemi.
S. |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:30 pm Post subject: |
|
|
Díky za upřesnění, a v tom ostatním nezbývá než doufat, že to bude brzy. Ačkoli, když jsem před dvěma týdny četl jak vláda odsunula prakticky veškeré dopravní investice na Jižní Moravě do nedohledna, s odvoláním na stanoviska tajemných "expertů" o nepotřebnosti, eventuálně nepřipravenosti, tolik optimismem zase nehýřím. No co, v nejhorším počkáme do dalších voleb a uvidíme. |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 9:53 pm Post subject: investice do dopravy |
|
|
Tou hlavní žábou na prameni zdá se býti býv. hejtman "kraje" Vysočina Dohnal, který se stal předsedou NKÚ a z této pozice kecá do všeho. Je zhrzen, protože ten jeho rodný kraj nemá kromě tranzitu žádný dopravní význam. Hlavní město Ježkov (Iglau) nikdy pořádně nevědělo čí je neb hranice mezi Moravou a Čechami procházela přes město. Má to asi 90.000 obyv. a tak jsou notně zhrzení a snaží se bojkotovat kdeco. Na Prágue nedosáhnou a tak se hojí na Brnu a JM protože s námi sdílejí tzv.NUTS2. |
|
Back to top |
|
|
Karel
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 982 Location: Brno
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 10:02 am Post subject: |
|
|
Možná, že bych s tím vcelku souhlasil, ale za sebe bych raději odložil politiku před branami tohoto fóra. Omlouvám se, jsem si vědom toho, že jsem s tím začal sám |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 10:30 am Post subject: politika |
|
|
dobrá, už nebudu vyjadřovat svoje postoje i když se dnes ta "politika" najde ve všem. K vlastnímu LKTB se toho teď moc nenadiskutuje.. není o čem. A stejně sem chodíme většinou jen my dva. No, ale pořád je to lepší jako na LKMT, tam kromě mne a admina nepíše nikdo.
S. |
|
Back to top |
|
|
Richard
Joined: 12 Apr 2007 Posts: 46
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 7:17 pm Post subject: |
|
|
bez obav, chodí sem vícero lidí, ale třeba nemaj zrovna žádnej přínosnej názor, ale i tak si informace a názory rádi přečtou _________________ Richard |
|
Back to top |
|
|
slávek Guest
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|