Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozšíření a omezení provozu linek
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 78, 79, 80  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: po duben 12, 2010 4:30 pm    Předmět: Citovat

Karle, na netu to ještě není, ale našel jsem ten "plátek" dnes ve schránce. Žádné info o tom, kdo by to měl lítat tam v tom článku není. A popravdě, já to tedy moc vážně neberu. Proč zrovna Edinburgh má zájem o spojení s Brnem? Smysl mi to moc nedává Shocked Ale snad se jen mýlím a má ten článek nějakou váhu a není to jen nějak aprílový žert Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út duben 13, 2010 8:22 am    Předmět: Citovat

Také bych to viděl tak na 20%, ale rád se budu mýlit... Aby měla tato linka naději a úspěch, musely by být ceny na úrovni RYR. Ten létá EDI z BTS, a jak pozoruji v poslední době Kulakowského úvahy, tak by spíš přidal v BTS druhou rotaci. Druhý z kandidátů Jet2 lítá EDI-PRG, a nechce se mi věřit, že by do toho chtěl jít. Takže zbývá EZY, ten se ovšem před nedávnem vymezoval proti RYR, že oni nelétají na nějaká "regionální" letiště. A když se podíváte na mapu destinací a zrušíte letoviska, zbude tam jen pár největších zemí, které mají více než jednu destinaci. http://www.easyjet.com/asp/EN/routemap
Bohužel, je to ale asi ten nejreálnější kandidát... Confused Kdo jiný, napadá někoho ještě někdo z LCC, kdo má v EDI letadla? Nebo aspoň někdo, kdo by to mohl létat jako W let? V případě dopravce od nás (SW, CCA) by byla zpáteční letenka nejspíš někde (hodně?) nad 5 000 Kč, a to už by si zase prakticky nikdo nezaplatil. To se pochopitelně týká i klasických dopravců (třeba BMI)...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: čt duben 15, 2010 9:38 am    Předmět: Citovat

Z té nabídky, co by "teoreticky" připadalo v úvahu, bych "nejreálnějí" viděl asi ten RYAN. Jet2 a EZY si myslím, že se již několikrát vyjádřili, že v Česku zatím jen monitorují terén a v dohledné době nechystají novinky mimo PRG. A co se týká českých společností? To je docela jednoduché - ČSA mají zcela jiné strarosti, SW se soustředili a usadili v zajímavějších destinacích a o CCA snad ani nemá cenu mluvit. A kdo ví, třeba by se 1 týdenní rotace uživila Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: út duben 27, 2010 10:38 am    Předmět: Citovat

To by mohla být potencionálně dobrá zpráva pro Brno:

http://ekonomika.idnes.cz/ryanair-od-rijna-prestane-letat-z-prahy-fcd-/eko-doprava.asp?c=A100427_104714_eko-doprava_fih
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: út duben 27, 2010 12:46 pm    Předmět: Citovat

Přál bych si, aby BRQ z toho něco vytěžilo a získalo nějakou další linku(y), ale zůstávám realistou. Můj názor je ten, že Ryan nebude chtít jen tak opustit oblast Prahy a bude zkoušet Pardubice. Přece jen je to pořád cca hodina cesty Praha-Pardubice....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.ree



Založen: 19.8.2007
Příspěvky: 209
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st duben 28, 2010 12:35 am    Předmět: Citovat

dosti nadejne bych videl linku na HHN Smile Kurna, to by bylo, kdyby se otevrela ...
_________________
www.lkmt.cz | j.ree
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: so červenec 03, 2010 11:34 am    Předmět: Citovat

Tak jsem ted na airways.cz cetl forum o CSA a optimalizaci jejich linek ... no nebylo to vesele cteni, je tam zminovano i zruseni BRQ - PRG. To by byla tedy docela bomba Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po červenec 05, 2010 7:57 am    Předmět: Citovat

A je to vůbec ověřená informace? Že by ČSA až tak pospíchaly na smetiště dějin? Společnost, která žije a padá na přísunu státních peněz bude takto riskovat? To mi hlava nebere... Umím si třeba představit, že by za prachy (do kapsy) někomu vyklidily pole... A co ty tlachy o P2P, to snad by Dvořák (zároveň jako ředitel LKPR) nemohl řikat vážně, vždyť se o něm mluví jako o rozumném chlapovi...

Mimochodem, byla by to šance pro CCA, šance, která se nebude opakovat. Ne na létání PRG, Ruzyně by asi definitvně zmizela z mapy mnoha Jihomoravanů, ale na vhodný c/s feeding do VIE, nebo MUC.

Jestli je to pravda, budiž, BRQ tu bude i potom, až ČSA skončí, a lepší bude, když sem bude časem lítat někdo, kdo o to stojí a kdo ví, co dělá. A doufám, že regionální politici začnou hodně tlačit na ukončení skryté podpory a privatizaci. Nebo to snad zkousnou, když si s nimi Dvořák takto veřejně vytře p...l?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hansb



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 212
Bydliště: BRQ/LKTB

PříspěvekZaslal: út červenec 06, 2010 10:59 am    Předmět: Citovat

Tak sem taky z jednoho svýho zdroje u ČSA slyšel o rušení BRQ - PRG na zimní řád...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: út červenec 06, 2010 12:24 pm    Předmět: Citovat

Každopádně je jisté, že CCA to létat nebude. Jestli to ale zruší úplně, to by podle mně nebyl rozumný tah. Přeci jen myslím, že tu ATR-ku to aspoň 2x dostatečně naplní, aby se jim rentovalo. Pokud to ovšem vedení ČSA bere tak, že zruší každou linku, která sama o sobě nevydělává a nesečtou to dohromady s pasažéry, které jim spoj z Brna přidá v Praze, tak je to klidně možné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červenec 07, 2010 8:03 am    Předmět: Citovat

Kdyby chtěli zrušit každou linku, co nevydělává, moc by jich nezbylo. Loni měli oficiálně ztrátu 3,7mld.Kč a v tom maximálně nějakých +/- 10mil. za PRG-BRQ je opravdu jen kapka v moři. Takže po započítání příjmů z návazných letů se pohybujeme maximálně v řádu jednotkek milionů. Jestli vůbec to. Kromě toho se Jihomoravané na onom obrovském dluhu svými daněmi podílí, takže pokud zruší BRQ, možná "ušetří" několik mega, ale hrozí jim, že si naštvou politiky (napříč politickým spektrem) a ti se pak třeba budou chtít zasadit o přiškrcení penězovodu LKPR->ČSA.

Nevěřím tedy, že důvody jsou ekonomické. To by museli být na hlavu padlí. Všichni vědí, že pro Brno je letecké spojení bytostně důležité. Buď si plánují, že tímto z Brna vyrazí dotace na "ztrátovou" linku, nebo se jedná o hrátky s CCA, se kterými mají platnou smlouvu. Ti létají za polovinu, avšak aeroplány ČSA i s oštráfkovanými primadonami sedí na zemi a odbory spotí.

Exclamation Exclamation Kdyby pro Praze chtěli dotace na všechny nerentabilní linky, padl by na to celý její rozpočet Exclamation Exclamation
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po červenec 12, 2010 12:19 pm    Předmět: Citovat

cituji Planes: České aerolinie omezí od září lety mezi Prahou a Hamburkem, Boloňou a Kodaní. Do Hamburku ruší noční spoj OK546/7 (odlety z Prahy 21:15, z Hamburku 07:00) a zůstávají na trati s 2 lety denně ve všední dny a neděli a s jedním v sobotu. Boloňa přijde o každodenní linku OK730/1, zůstane tak pouze 5x týdně noční spojení OK732/3. Třetí denní linka všedních dnů do Kodaně (OK506/7) přestane létat v úterý a ve středu. Cestující s již zakoupenými letenkami mohou požádat o vrácení peněz nebo přesun na pokračující rotace. V rámci dříve přijatých opatření, jejichž cílem je změna modelu dopravní sítě snížením počtu neziskových linek a přeměna firmy na stabilní komerční subjekt se od listopadu připravují razantnější škrty v síti dopravce. Kromě odchodu z Velké Británie (Londýn a Manchester) jsou mezi ohroženými destinacemi Brno, Kolín nad Rýnem, Marseille a Mnichov.
Návrat nahoru
xvick



Založen: 28.2.2008
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: po červenec 12, 2010 7:53 pm    Předmět: Citovat

Pokud to tak opravdu bude, že skončí BRQ-PRG, pak se stávám pravidelným cestujícím přes VIE (blíže oproti PRG, sjízdnější dálnice, větší nabídka destinací a zajímavější ceny). Už jsem o tom diskutoval u nás ve firmě a reakce ostatních byla velice podobná... Bye bye CSA..... Bye bye PRG...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 8:27 am    Předmět: Citovat

Je načase aby se našel nějaký LC, který by denně přelítával OSR a BRQ a feedoval nějaký velký hub, třeba MUC nebo Hahn. Myslím, že by se ATRko 2x denně naplnilo. Samozřejmě s odbavením až do cílové destinace, jinak by to nedalo smysl.
Návrat nahoru
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: st červenec 14, 2010 3:47 am    Předmět: Citovat

Jenze LC zasadne nedelaji navazne linky s pripoji. A taky je pro ne kapacita ATR malo. Obavam se, ze to je nerealne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 78, 79, 80  Další
Strana 39 z 80

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com