Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozšíření a omezení provozu linek
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 78, 79, 80  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st červen 01, 2011 8:44 am    Předmět: Citovat

Když jsem v kterémsi svém příspěvku ohledně CCA zmiňoval, že by měli přenést svoji základnu z OSR na BRQ, tak se zdá, že už na to pánové v CCA přišli taky...cit.:
" "Chci přesunout většinu svých letů ze své domovské Ostravy do Brna," řekl dnes obchodní ředitel CCA Hubert Pikl.

Takže zbývá jen nějaký ten shuttle na nějaký blízký hub (kromě Prahy Laughing )

Jak budou na tento vývoj reagovat pražáci se teprve uvidí...
Návrat nahoru
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červen 01, 2011 9:49 am    Předmět: Citovat

citace:
Podle hejtmana jižní Moravy Michala Haška se nyní jedná o dalších destinacích z Brna, například o Bruselu nebo Paříži. Na podzim by také mohla vzniknout linka Brno - Kyjev, kterou plánuje provozovat letecká společnost Czech Connect Airlines (CCA).

Jo Slávku, zní to moc nadějně, věřím, že Kyjev by se měl dobře chytit. Bude záležet na ceně. Je to jistě moc zajímavé město i pro naše turisty, jak psal Ludvík Svoboda, prý hodně připomíná Prahu. Ale hlavně, s Ukrajinou má EU asymetrickou vízovou povinnost, takže s tím pro nás nejsou spojeny žádné šílené formality, jako třeba s MOW, nebo LED. Držmě palce.
citace:
„Většinu letů, pravidelných i charterových, budeme provozovat z Brna. Brněnské letiště považujeme za vhodné pro provozování našich letů,“ uvedl Andrey Zayakin, předseda dozorčí rady.

citace:
12. června odlétá krajská delegace podpořit další rozvoj turistiky, obchodu, výměny v oblasti vědy a výzkumu přímo do Petrohradu a Leningradské oblasti,“ uvedl hejtman Hašek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po červen 27, 2011 11:30 am    Předmět: Citovat

Pořád si myslím, že shuttle BRQ - VIE takovýmto Evektorem pro 14 pax třeba 3x denně by se musel uživit. Na velké zbohatnutí by to jistě nebylo, ale v zájmu rozvoje LKTB by to mohlo fungovat. Neznám pořizovací cenu toho éra, ale jistě to nebude víc jako 50 - 80 milionů a to zase není tak závratná investice. Proč by tu linku nemohl provozovat kraj prostřednictvím Airport Brno?

http://www.novinky.cz/ekonomika/237399-novy-cesky-letoun-z-kunovic-poprve-vzletl.html
Návrat nahoru
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po červen 27, 2011 5:35 pm    Předmět: Citovat

tak cena letounu už je venku... 2 000 000$, což je polovina mého odhadu.
Návrat nahoru
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: út červen 28, 2011 8:30 pm    Předmět: Citovat

Marku, prohlížel jsem novinky z LKTB a nostalgicky jsem vzpomenul při Tvé narážce z dubna na "kotelnu" AN-12, která je velmi raritní na tomto letišti, že od půlnoci až asi do desíti dopoledne dne 21.srpna 1968 jsme se zaťatými pěstmi bezmocně sledovali nepřetržitý proud těchto strojů přistávajících a odlétajících na/z Tuřany. To bylo snad ve dvouminutových intervalech po několik hodin. Ten charakteristický zvuk turbomotorů slyším ještě dnes. Bylo mi tenkrát 29 let.
Návrat nahoru
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st červen 29, 2011 2:46 pm    Předmět: Citovat

tak dnes jsem se byl zase po nějaké době podívat na letišti, jednak protože je středa a to je zaruka velkého provozu a druhak mrknout na tu novou administračku. byl jsem tam od 11ti do 12.30 a opravdu jsem byl překvapen množstvím lidí co se jich tam motá. Odletovka byla narvaná, všech 8 čekinů bylo otevřeno, před příletovkou stálo asik 10 taxíků, venkovní lavky obsazeny a někteří mladí posedávali i po zemi. Na mávadle jsou nová sedátka a stolky (docela dost a v nerezu vyvedené) jen škoda že to není kryto nějakou stříškou. V tom parnu dnešního poledne si tam nesedl nikdo. Pak jsem náhodou potkal p. Filipa, který kráčel od staveniště nové administračky a tak jsem s nim dal pár vět. Polichotil jsem mu zjevně tím, jak se jim to hezky rozvíjí. Abych ale jen nechválil, tak jsem toho využil a sepsul jsem ty hrozné webové stránky. Byl si toho vědom a sdělil mi, že už se pracuje na nových. Jinak ještě jen to, že všude jsou orientační nápisy v češtině, angličtině i v ruštině a to je dobré. Tak zatím tolik dnešní report z LKTB.
Návrat nahoru
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: st červen 29, 2011 3:13 pm    Předmět: Citovat

Slávek: Díky za zajímavý a přínosný informační servis! Myslím, že pan Filip musel být potěšen rozmlouváním s Tebou, neboť Tvé připomínky a obecně kritika jsou vysoce konstruktivního charakteru, což je vždy potěšující.
Mimochodem, jak to vypadá s tou administrativní budovou? Kolik už toho mají? Když jsem se na to před asi čtrnácti dny z dálky koukal, byly patrné základy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st červen 29, 2011 3:43 pm    Předmět: Citovat

No, myslel jsem že pofotím, ale pořád ještě není co. Betonují se základy a ke staveništi jsem se nedostal. Má to mít 4 np.a propojení s budovou na které je věžka.
S.
Návrat nahoru
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: st červen 29, 2011 3:52 pm    Předmět: Citovat

Čtyři patra nejsou zrovna málo. Jsem zvědav, jak to bude vypadat. Jak už vzpomíná kuba.biker v jiném vlákně, je škoda, že není nějaká dostupná vizualizace, co asi tak máme čekat (byť to asi bude obyčejná "hranatá" budova).
Díky za informace.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: st červen 29, 2011 4:38 pm    Předmět: Citovat

No a v leťáku už je Wizzour do Hovenu. A ten Leningrad přes léto nějak zřídl, lítá se jen 1x týdně v 7.
Návrat nahoru
Marek Musil



Založen: 15.8.2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno-Tuřany

PříspěvekZaslal: po srpen 15, 2011 4:48 pm    Předmět: Citovat

Zdravím,chtěl bych se zeptat,jestli někdo nevíte,zda se neobjevily nějaké nové zprávy o BGY nebo už je definitivní konec této linky?
Dnes jsem vyrazil na letiště a na odlet Ryanu do BGY bylo cca 160 PAX.S takovou vytížeností by přece ta linka nemohla být prodělečná.Ale asi tuším,že ta zvýšená vytíženost je z důvodu Velké ceny.Díky za odpovědi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.ree



Založen: 19.8.2007
Příspěvky: 209
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po srpen 15, 2011 9:23 pm    Předmět: Citovat

je rozdil mit 160 pax platicich 100 kc a 160 pax platicich 1500 kc. O toto tady hlavne jde. Klidne at lita linka s 10 pax, ale musi se zaplatit.
_________________
www.lkmt.cz | j.ree
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po srpen 22, 2011 10:32 pm    Předmět: Citovat

http://www.planes.cz/cs/novinky/rusky-urad-vydal-dalsi-povoleni-k-moznym-novym-linkam-do-ceske-republiky-6878/

tak i OVA se snad Ufy dočká...
Návrat nahoru
Marek Musil



Založen: 15.8.2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno-Tuřany

PříspěvekZaslal: út srpen 23, 2011 8:36 am    Předmět: Citovat

slávek napsal:
http://www.planes.cz/cs/novinky/rusky-urad-vydal-dalsi-povoleni-k-moznym-novym-linkam-do-ceske-republiky-6878/

tak i OVA se snad Ufy dočká...



Dokonce tam i píšou že Yamal dostal přepravní práva na linku Moskva-Ostrava Exclamation To tedy nechápu,protože nedávno tuhle linku lítal s velkou ztrátovostí Polet.
Ale doufám že alespon jedna linka z Brna vyjde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: út srpen 23, 2011 2:44 pm    Předmět: Citovat

j.ree: Přesně je ten rozdíl 224 000 Kč. Zaujalo mě toto vaše téma, a tak si dovolím zapojit se do debaty s myšlenkou, která mě v této souvislosti napadla. Předesílám, že jde o dosti laický pohled, proto budu velice rád za jakoukoli korekci zcestných úvah. Nuže. Přece to, jestli letí těch 160 cestujících za 100 Kč, nebo 1500 Kč, diktuje provozovatel (v tomto případě Ryanair), pak tedy o tom, zda se linka zaplatí, rozhoduje do jisté míry právě tento provozovatel. Je mi samozřejmě jasné, že nabízená cena odráží poptávku. Přesto ale myslím, že nezpochybnitelný vliv na ziskovost linky mají obě strany této mince - provozovatel linky i zájem o linku. Špatně se mi formuluje pointa tohoto mého snažení, ale jde mi o to, že oba dva faktory jsou natolik propletené, že nelze neúspěch linky shazovat pouze na jeden z nich, ale vždy na oba, ovšem bezpochyby s rozličným zastoupením (tj. že to asi nebude 50 na 50). Je mi jasné, že ani zdaleka nedosahuji kvalit lidí z Ryanairu, kteří mají za úkol se zabývat cenami letenek, ale to mi nebrání se nad tím zamýšlet. Zkusím příklad. Mám-li linku z bodu A do bodu B, kde přepravní kapacita činí 200 míst, přičemž cena letenky je 100 Kč, a zároveň se mi naplní všech 200 míst, pak mám jistý zisk X. Ovšem tato cena letenky byla naslepo nastřelena, tj. zvolil jsem si náhodně cenu, kterou jsem požadoval za letenku (nicméně s jistým ohledem na to, aby přilákala co možná největší zastoupení lidí). Nyní, když mám jistý referenční bod, mohu začít měnit cenu letenky. Vidím totiž, že za tuto cenu naplním letadlo, proto zkusím navýšit cenu letenky abych ověřil, zdali i za vyšší cenu naplním letadlo (v případě, že jsem lidumil, kterému nevadí, že zkrachuje, ale rád dělá lidem radost, tak přidám rotaci navíc za stejnou cenu, protože patrně bude o linku zájem i za hranici 200 sedaček, ale to jen tak bokem). Zvýšil jsem tedy cenu a sleduji, jak se bude vyvíjet zájem. Pokud se i nyní letadlo zaplní, opět cenu zvýším. Takto opakovaně pokračuji, dokud nenarazím na bod, kdy již letadlo nezaplním celé, pár sedaček již bude volných. Nyní je na řadě úvaha a propočet, zdali na tomto stavu vydělávám, tj. jaký je poměr ceny letenky k počtu cestujících na daný segment letu (na náklady na let). Je samozřejmě možné pokračovat i k bodu, kdy letadlo zaplním třeba i jen z jedné třetiny, ovšem za cenu, kdy na lince velice vydělám. Pak je možné jistě volit rozličné taktiky, např. držet cenu letenky na této hladině a čekat, že se bude zaplnění letadla držet kolem oné hranice, případně je možné zbývající místa doprodávat levněji než je standardní cena, nebo naopak zbylá místa ještě více zdražit a vydělat na později rozhodnutých apod., možností je nepřeberně. Tímto dlouhým povídáním jsem tedy chtěl skutečně říci jen to jediné - linka je dynamický proces, ve kterém hraje roli vetší počet faktorů, které je třeba zohledňovat v aktuálních situacích. Z toho mi tedy plyne, že do jisté míry je možné šikovným pozorováním a experimentováním precizovat cenu letenek takovým způsobem, že ve výsledku bude linka výhodná pro obě strany, pro jejího provozovatele i pro jejího uživatele. Ukáže-li se, že ani navzdory této právě popsané pečlivé práci není o linku zájem, pak skutečně je jediným řešením její zrušení. Což si o lince do Bergama právě nemyslím. Při troše zájmu ze strany provozovatele by se jistě dala provozovat velice výhodně. Přiznávám ale, že toto je velice teoretický koncept, který mi může velmi efektivně zbourat přísun nějakých konkrétních dat přímo z praxe, nicméně v obecné rovině by to funkční býti mělo být. (A aby nedošlo k mýlce, není to mířeno jako přímá reakce na j.reeho příspěvek, je to jen další z příspěvků, který se snaží o rozvinutí tématu.) Říkám-li nějaké nesmysly, budu velmi rád za opravy, přeci jen jsem v této sféře velice nepoučený, a tak do toho nevidím.

Ještě k té Ufě. Je více než potěšující, že informace (relevantní pro Brno), která se včera objevila na planes, byla zde na fóru prezentována Karlem již před více než měsícem. Proto ještě jednou velké díky za tento tak nesmírně kvalitní informační servis.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 78, 79, 80  Další
Strana 46 z 80

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com